Skip Navigation
southsamurai southsamurai @sh.itjust.works
Posts 112
Comments 4.4K
Is he attracted to me?
  • Yeah, this one is too nebulous to answer one way or another. There's too many possibilities involved to get to a point of certainty.

    It is definitely possible for sure. But so is a simple desire for human contact, friendship, or just being bored while waking. Could be looking for friends for his dog.

    It's even possible that the guy read your smile as nervousness and is trying to alleviate that so neither of you has to change when/where you walk the dogs. Could be similar, but wanting to help your dog not feel nervous around him and his dog.

  • A game for the whole family
  • No, not playing means not wasting time and energy on it. That is a full win.

    Anyone trying to pretend that participation in a thought experiment isn't voluntary would be wise to choose very carefully who they pull that with irl.

    Q.E.V

  • If I rarely (and I mean rarely) ever drink energy drinks, will drinking one every once in awhile have bad health effects?
  • Me too. It sucks.

    Wouldn't exactly want to be taking in a lot of caffeine and sugar, if that's ibs-d for sure. Ibs-c, it can actually help.

  • What was your favorite album when you were ten years old?
  • If you can call that a word, sure, I guess. Wouldn't have thought of it like that :)

  • Comparative mythology
  • I will pet them both!

  • Alpaca Vs Llama
  • Soooo, you're saying it's alpacas for pets, llamas for parties?

  • Want to cook like a Neanderthal? Archaeologists are learning the secrets
  • Did they not bother to talk to any flint knappers that use their tools? Flint does great on small game. Not just birds, but birds in particular can be a bit delicate to work on, and smaller tools work well. Imo, flint or obsidian are better than steel for birds, and squirrels.

    I mean, I get that it's a hands on, documentation thing, but people still use stone tools, even if it's only for the hell of it.

  • What was your favorite album when you were ten years old?
  • Ten?

    Gonna be a tossup, because I was listening to two in heavy rotation on casette. The first was a couple of years old at that point, Alabama's Mountain Music. Still a great album.

    The other was essentially brand new, Joan Jett's Glorious Results of a Misspent Youth, again on cassette.

    My parents had the Alabama on vinyl, which got worn the hell out by the time I got the tape. The Joan Jett wasn't something they had gotten for themselves until after I bought it with birthday money at the same time as the Alabama tape. Then they got it on vinyl.

    I still listen to both albums in their entirety here and there, and have multiple songs from each in multiple playlists.

    I think, at the time, I probably favored GROAMY (what a horrible initialism lol) a bit most of the time, but it would have been a narrow margin. As full albums I favor Mountain Music now, it's just more consistently good songs across the album. Not that Jett's album has any stinkers, it doesn't; it's just that Alabama really nailed every track.

    And yes, I'm fucking old lol

  • If I rarely (and I mean rarely) ever drink energy drinks, will drinking one every once in awhile have bad health effects?
  • Assuming no underlying health conditions, damn near anything you can buy that's labelled for human ingestion is fine occasionally. Even stuff like caffeine that's somewhat addictive, if you actually make it an occasional thing, it isn't a big deal. Hell, if you have the sense to keep it to very rare occasions, tobacco isn't anything to worry about, even when smoked. It isn't good for you, but if it's a thing where you only have a cigar on your birthday, it's not doing anything your body can't handle.

    A monthly dose of energy drink? Well, it means your tastebuds are shot already, but that's different issue lol. It won't mess up your heart, digestion, or anything else as long as you don't have an issue that would indicate otherwise.

  • A game for the whole family
  • There's one for sure.

    Not playing :)

  • Amateur content not on Reddit?
  • Supposedly, the lemmynsfw.com instance has a few decent amateur C/s. I know you said you were aware, just adding it for anyone else looking.

    I can verify that I've seen some pop up over the last few months, since I block the porn/nudes based C/s from there as they appear on my all feed so the other ones aren't blocked. There's a few heavy posters, and plenty of sporadic ones that pop up on my alt account since I never got around to blocking anything there, but I don't use it often.

    Mastodon has almost too much NSFW content tbh. It makes scrolling an "everything" feed cumbersome. I have seen a lot of self generated nsfw stuff there before I got my account curated well enough to avoid the full federated feeds.

  • Conversing with Mathematicians
  • My brain

    It hurts

  • I need them all
  • That's bloody hilarious. I can see it in my head, and it keeps making me giggle

  • crops
  • I would say you're full of crap, buuuutttt....

  • I need them all
  • being real though, cows are about dang dumb lol.

    They can be sweet, but holy crap, the kind of messes they get themselves into is absurd. I once helped my cousin with a cow that had gotten her head stuck in the fork of a tree. She was upset and trying to get to some tall grass the whole time.

    She could have just walked around the tree. Like, the next nearest tree was ten feet away, but she just couldn't get past seeing the seeds of the grass through the fork.

    We get her loose, and she tries to stick her head back through.

    We guide her around, mostly by pushing her in the right direction, and she just starts eating like nothing had happened.

    I will say that she was also the sweetest cow I ever met. Loved getting scratched and brushed, so she'd come trotting over any time she saw a sucker familiar human and just butt them with her head until I the sucker the person complied. She would reward you with licks.

    So, yeah, grass pupper lol.

  • Google Voice replacement?
  • That's irrelevant.

    None of the other options do what Google voice does. There's no direct equivalent. Not that I've ever run across, and I've looked.

    Jmp is the closest, and it still doesn't have feature parity all the way.

  • The YouTube Alternative Nobody's Talking About ! Peertube - YouTube
  • Yeah, without the ability to search in a useful way, it's useless for a viewer that isn't already aware of a specific instance and its contents.

    That isn't about stupidity, it's simply that it's useless for the kind of viewing YouTube is.

  • Google Voice replacement?
  • No such thing tbh. None of the usual "extra phone number" services are any better.

    Curious what specific problem has you bailing though

  • Frozen Crown, Blood on the Snow

    0

    Unearth, Warrior Souls

    SAC-RI-FICE!

    0

    Coraje, Venganza

    In any language, this shit is brutal

    2

    Texas Toast Chainsaw Massacre - Yeezus Saves

    Because everyone should hear this at least once

    0

    Diabolical, by Destruction

    Somehow, I had never seen the video for the song.

    It is, however, unforgettable.

    0

    Texas Toast Chainsaw Massacre, I Wanna Pet Your Dog

    Metal as fuck, and quite good manners

    1

    Destruction, No Kings - No Masters

    Thrash in your face!

    0

    Black Sun, Drown in Sin

    I think my face is melting now

    0

    Mushroomhead, Fall in Line

    Pretty fucking dope

    0

    Slaughter to Prevail, live @ inkcarceration 2023

    This is why I hate not being able to do shows any more. I miss this kind of energy and sheer immersive brutality.

    0
    Connect A Song @lemmy.world southsamurai @sh.itjust.works

    N.W.A, Fuck the Police

    Because burning the prison down is only part of the story

    0
    Connect A Song @lemmy.world southsamurai @sh.itjust.works

    Boozoo Chavis, Going to the Country

    He's going to the country of Louisiana to get a mojo hand, a voodoo magic working.

    0

    Slash w/ Demi Lovato, Papa was a Rolling Stone

    This may be the sickest cover of the decade. There's so much funk in there that the room you're in will stank. Just bloody amazing track.

    1

    Kittie, Vultures

    Nothing to say about perfection

    0

    Chili ala Patrick

    Patrick is the cousin I cook vegan food for. This is his favorite.

    2 tablespoons olive oil. 1 medium onion, diced large. 1 clove garlic minced- or 1/2 to 1 tsp garlic powder. 1 or 2 bell peppers, red, yellow, orange or (ugh) green. 1 large or 2 medium zuchini. 1 (15-oz) bag frozen prediced butternut squash 2 tbsp chili powder. 1tsp cumin. 1tsp black pepper. 1 heaping tsp paprika, smoked being a plus. 1 (16-oz) can kidney beans, drained. 1 can black beans, drained. 2 cans tomato sauce. 1 cup fresh cilantro leaves, or parsley if cilantro is soap to you. 1 medium jalapeño pepper, seeded and finely diced, or 1/2 can adobo.

    In 6 qt pot, add oil. Sweat onions until tender. Add garlic if using minced and cook until fragrant. Add zucchini and saute until zucchini is barely tender. Add seasonings , squash, beans, and. simmer 15–20 minutes, stirring occasionally, or until hot. Ready to serve. However, this can be done in a crock pot for up to about 2 hours if necessary for other food prep.

    Best served in bread bowls, but you definitely want some good crusty bread, or some corn bread to go with if you serve in regular bowls.

    ---

    This can be done as non vegan, but even as a meat eater, this stuff is better without. The textures of the butternut and zucchini disappear when I've tried adding chicken.

    The recipe is modified from an old Publix recipe that I can't find online currently. The original is pretty amazing on its own, but I've tweaked it for my cousin over the years, and he says he prefers this version, so that's what I went with. I do have the original saved in my recipe manager app if anyone wants that; it uses more frozen veggies, and is missing some of the seasonings.

    1

    Saxon, Witches of Salem

    Like a great wine :)

    0

    Lacuna Coil, In the Mean Time

    0
    Connect A Song @lemmy.world southsamurai @sh.itjust.works

    Four Horsemen, Metallica

    They're drawing nearer to the other four horsemen post

    0
    Connect A Song @lemmy.world southsamurai @sh.itjust.works

    Lily Allen, Fuck You

    Because this is an awesome fucking song, and this fucking chain of songs fucks.

    0

    Skindred, If I Could

    Been debating about posting this for a while because it's at the very edge of metal, moreso than their usual stuff. But gods damn, it's just a great fucking track, and sometimes barely metal is metal enough, imo.

    8